Τετάρτη 2 Μαΐου 2007

Εμενα οι φιλοι μου ειναι...


Eμένα οι φίλοι μου είναι…

Πινελιές στον καμβά της ζωής μου.
Οι εντονότερες.

Ο Γιάννης λέει πως μέσα από τους άλλους ανθρώπους καθοριζόμαστε και καθρεφτιζόμαστε με συνέπεια άμα μείνουμε μόνοι μας για αρκετό καιρό να κινδυνεύουμε να χάσουμε την προσωπικότητα μας, τον εαυτό μας.

Οι φιλίες της ζωής μου άνετα θα χαρακτηρίζονταν αντικριστές. Εγώ και η φίλη μου.
Μέχρι τη δευτέρα δημοτικού στο σπίτι έπαιζα με τη Γ. Πολλές φορές μου διηγείται ιστορίες από τότε που πασχίζω να θυμηθώ χωρίς επιτυχία. Τις δέχομαι όμως σαν απόλυτες αλήθειες.

Διεκδικώ την ιστορία μου.

Μου λέει πως βγαίναμε στο μπαλκόνι και φωνάζαμε ‘ταξίιιιιι’ όταν βλέπαμε ένα να περνάει. Και όταν αυτό σταματούσε κρυβόμασταν.
Ένα χρόνο μετά μετακομίσαμε και την έχασα…παρέμεινε όμως η παιδική μου φίλη μέχρι σήμερα από μια φοβερή σύμπτωση που κάνει τη ζωή να φαίνεται μαγική.

14 χρόνια μετά στο Λονδίνο (ξανά)συνάντησα τον αδερφό της. Όπως συνηθίζεται σε ένα ξένο τόπο μετά το όνομα είναι πολύ πιθανό να ρωτήσουμε τον συνομιλητή μας από ποιά πόλη έρχεται (εσύ ποιουνού είσαι καλέ;). Η Αθήνα δεν αποτελεί μια πρωτότυπη απάντηση: το μισό του πληθυσμού της Ελλάδας κατοικεί στη λεκάνη της οποίας αποτελεί το κέντρο. Οπότε περάσαμε στις λεπτομέρειες…

- Μαργαριτούπολη μένω
- Μαργαριτούπολη; Εκεί έμενα μικρή. Πού ακριβώς;
- Μπλα, μπλα, μπλα
- Απίστευτο. Tο σπίτι μας ήταν ένα δρόμο πιο κάτω. Πάνω από το γραφείο τελετών.
- Το σπίτι με τη μεγάλη σκάλα;
- Ναι
- Εγώ μένω στη μεγάλη πολυκατοικία ακριβώς από πίσω.
- Εκεί έμενε ένα κοριτσάκι που παίζαμε μαζί μικρές, η Γ.
- Η Γ. είναι αδερφή μου!
- !

(1ο μέρος)

φωτο κρ
μοντελο π

10 σχόλια:

Paranoia είπε...

οι φίλοι σου, οι φίλοι μας,και κάπου ανάμεσα όλοι εμείς στον καμβά της δικιάς σου ζωής, γιατί το αξίζεις!

leila είπε...

ειναι μικρος ο κοσμος λεμε!!

dodo είπε...

Είναι αστείες αυτές οι συμπτώσεις!

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ ωραίο μετα απο χρόνια να συναντάς παλιούς φίλους και να μαθαίνεις τα νέα τους...περιμένω την συνέχεια
Φιλιά Μαράκι μου

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εγώ τώρα, που η φαντασία μου τρέχει με ταχύτητες πολλών....ίππων,, υποψιάζομαι τη συνέχεια, αλλά το λέμε; δεν το λέμε....
;-)
Τρυφερή παιδική ηλικία... συνέχισε, θέλουμε κι' άλλες τρυφεράδες....!
;-)

chavel είπε...

i zwi einai periergi...
xanesai, xanavriskesai me filous, me proswpa pou mporei kapote na simenan polla sti zwi sou h pou mporei kapote na sou ekanan kako. apo sena exartatai ti 8a kratiseis mesa sou to gliko h to asximo.
kai gw exw sinadisei filous sta pio asxeta meri...Mikono, Thessaloniki, Parisi...
to 8ema mafta ta proswpa einai oti kouvaloun ena kommati tou eaftou sou, kalo h kako. emena sini8ws me pianei mia glikia melagxolia. padote poli glikia.

patsiouri είπε...

Η φιλία πρέπει επιτέλους να αντικαταστήσει και δόκιμα την..παρθενιά...πάρτε το χαμπάρι, "ότι πολυτιμότερο έχουμε"!

Νομίζω πως στην κρίση των αξιών που υφιστάμεθα βγαίνει μακράν κερδισμένη...

eρωτακι είπε...

Η ζωή είναι ανέλπιστα συναρπαστική!
Το λειλάκι ξέρει τί εννοώ, αλλά έχω και εκατοντάδες άλλες αφορμές για να το λέω...
Φιλί! Καλό μήνα! :*

Unknown είπε...

eimaste ena megalo xorio kai genikos, oxi mono sthn Athina...Mhn sou fainetai periergo pou epeses se gnosto....Auto pou mou kanei entyposi einai oti mporei na theleis na sunantiseis kapoion tyxaia apo to parelthon kai na mhn ton sunantas pote kai antitheta na sunantas olous tous asxetous pou den se enoiaze kai pote na ksanasunantiseis...O nomos tou Merfi!

maria λεμονατη! είπε...

ευχαριστω λουλουδι για τα ομορφα λογια σου

ναι λειλα ετσι λεμε!

και το αβαταρ σου κανει τη μερα να χαμογελα dodos

συνεχειες πολλες τρελοφαντασμενη ορεξη ναχεις

πονηρουλα γλαρενια τι υποψιαζεσαι μην πεις παρα μονο οταν τελειωσουν οι συνεχειες...
τρυφεραδες θα βαλω τα δυνατα μου να σας λεω γιατι τοχω κι εγω πολυ αναγκη

πολυ γλυκιες χαρα μου αυτες οι συναντησεις...αμα δεν επεμβαινει ο νομος του merfi κατα zoaki

δυναμικα πατσιουρι και αληθινα τα λες. να δωσουμε επιτελους την αληθινη σημασια στα πραγματα. επαναζυγισμα ξεκιναει απο...τωρα. πιασε μια ζυγαρια και ξεκιναμε!

φιλι καλομηνιατικο ερωτα με πολλες αφορμες για να το λες γεματο.