Πέμπτη 19 Απριλίου 2007

Μ'αρεσει το saumon χρωμα


9 σχόλια:

Κατουρημένη ποδιά είπε...

ευτυχώς που μπορώ να τα διαβάζω τα χρώματα.

Εμένα μου αρέσει το κόκκινο. Ζω με πάθος..

maria λεμονατη! είπε...

περιμενα να σου αρεσει το κιτρινο σαν κατουρημενη ποδια που εισαι

Κατουρημένη ποδιά είπε...

χαχα, καρφώθηκα..

μπλοκικά ναι μου αρέσει. ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙΙΑΙΑΙΑΙ..

πραγματικά μου αρέσει και το γαλάζιο..

maria λεμονατη! είπε...

αμα το σκουρηνεις λιγο το γαλαζιο πετωντας λιγο μαυρο μεσα θα αισθανεσαι εδω σαν στο σπιτι σου.

εμενα που λες μπλογκικα μου αρεσει το κιτρινο ενω εξωμπλογκικα το σιχαινομαιιιιιιιιιιιιι.

Αρί-μαρί είπε...

Κι έχω μια πείνα σου λέω...
Και τι να μου κάνει κι αυτο...

leila είπε...

εμένα μου αρέσει το ροδακινι! Κοντά είμαστε! και το σομόν καλό είναι..

Unknown είπε...

ego pali peinasa me ton solomo...:)

maria λεμονατη! είπε...

ζοακι καλως σε. σαν την ασημενια κι εσενα η φωτο σου ξυπνησε γαστριμαρικες αναζητησεις. κι επειδη εκτελουμε και χρεη βιρτουοζου βιρτουαλ εστιατοριου παιρνω παραγγελιαααααααα.......

Unknown είπε...

kati se psito sta karvouna mipos???