Κυριακή 29 Απριλίου 2007

Το κλειδι της καρδιας μου...

...ποιο ειναι αραγε;

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο αγαπημένος σου φυσικά και σύντομα συζυγός σου....

φιλάκια

maria λεμονατη! είπε...

επεσες μεσα, τρελοφαντασμενη!

leila είπε...

έτσι!
:-)

maria λεμονατη! είπε...

ετσι, ετσι λειλα. βεβαια υπαρχει και κατι ακομα που με βασανιζει. ποιο ειναι αυτο το κλικ που πρεπει να γινει ωστε να ειμαι πιο αποδοτικη στη δουλεια μου και να μην εχω τοση αρνηση; ζητημα καρδιας ειναι και αυτο. μαλλον υπαρχουν περισσοτερα απο ενα κλειδια...

eρωτακι είπε...

Κάποιο πουλάκι, φιρουλί φιρουλά, μου είπε πως είσαι Ταυράκι σαν εμένα...χμμμμ!!!! Τώρα εξηγούνται πολλά!!!
:))))

maria λεμονατη! είπε...

ερωτα, ερωτα ζωογονε, ταυρακι ειμαι και γω καλε μου. εξηγησε μου να μαθω ζωδιακο συνεταιρακι γιατι πολυ υποφερω, καλε- καλε μου...
το πουλακι το εστειλα εγω να σου δωσει φιλακι στο μαγουλακι.

eρωτακι είπε...

Κι εγώ η ίδια υποφέρω... από έρωτα... και άντε να το καταλάβει το δικό μου κλειδί της καρδούλας μου.. είναι και Παρθενάκι, βλέπεις ;)
xxxxx

maria λεμονατη! είπε...

μια ζωη θα ζησω με λιονταριναρα ροαρρρρρρρρρρρρρρρρ......!!!!!!!!!